ביטול הסכמי סחר: איך זה משפיע וכיצד ניתן למצוא תחליפים - הדיון המרכזי

מנחה: גיל צפוני, מנכ"ל ארגון מנהלי הרכש והלוגיסטיקה בישראל, יכלול מגוון רחב של מומחים מובילים בתעשייה:.בהשתתפות: שירלי עזר, מנהלת הרכש והלוגיסטיקה הגלובלית של נילית, בועז נחמיאס, מומחה בכיר לרכש אסטרטגי גלובלי ב-Boston Scientific, משה בן אהרון, מנהל הלוגיסטיקה בחברת דולב, הורנונג שגיב, מומחה בתהליכי לוגיסטיקה מורכבים, בלה אבי נתן חפץ, מנכ"לית munisave ומומחית בניהול משאבים ארגוניים


בלב הכנס השנתי של מנהלי הרכש, נקיים דיון מעמיק ומרתק בהובלת פאנל מומחים מהשורה הראשונה בתחום הרכש והלוגיסטיקה. הדיון יתמקד בשני אתגרים מרכזיים המעצבים מחדש את נוף הרכש הגלובלי:

1. השלכות ניתוק הסחר עם טורקיה: נבחן את ההשפעות המיידיות והארוכות טווח של הפסקת היחסים המסחריים עם שותפת סחר משמעותית. נדון באסטרטגיות לזיהוי וטיפוח מקורות אספקה חלופיים, תוך התמודדות עם אתגרי איכות, עלות ולוחות זמנים.

2. בעיות אספקה הנובעות מחוסר יציבות בנתיבי שיט: נתעמק בהשלכות המשבר הביטחוני בים האדום על שרשראות האספקה הגלובליות. נבחן פתרונות יצירתיים לניהול סיכונים, אופטימיזציה של נתיבי הובלה חלופיים, ואסטרטגיות לשמירה על רציפות עסקית בתנאי אי-ודאות.

הפאנל, בהנחייתו המקצועית של גיל צפוני, מנכ"ל ארגון מנהלי הרכש והלוגיסטיקה בישראל, יכלול מגוון רחב של מומחים מובילים בתעשייה:

- שירלי עזר, מנהלת הרכש והלוגיסטיקה הגלובלית של נילית
- בועז נחמיאס, מומחה בכיר לרכש אסטרטגי גלובלי ב-Boston Scientific
- משה בן אהרון, מנהל הלוגיסטיקה בחברת דולב
- הורנונג שגיב, מומחה בתהליכי לוגיסטיקה מורכבים
- בלה אבי נתן חפץ, מנכ"לית munisave ומומחית בניהול משאבים ארגוניים

דיון זה יספק תובנות מעשיות, אסטרטגיות חדשניות ופתרונות יישומיים להתמודדות עם האתגרים העכשוויים בעולם הרכש והלוגיסטיקה. המשתתפים יצאו מצוידים בכלים ורעיונות להתאמת מערכי הרכש שלהם למציאות הדינמית של המסחר הגלובלי.


הוועידה תערך ביום ד' - 24/07/2024

מקום: אקספו תל אביב, שדרות רוקח 101, תל אביב יפו - ביתן 10 אולם A5 



"חובבים מדברים על אסטרטגיה. אנשי מקצוע מדברים על לוגיסטיקה".*

(*גנרל עומר בראדלי, צבא ארה"ב)

וועידת ישראל לרכש ארגוני, מבטיחה להאיר את האופק של ענף הרכש, להציע תובנות, השראה ואסטרטגיות ייחודיות שיביאו ליצירת ערך עבורכם ועבור הארגון. הבטיחו את מקומכם הירשמו עכשיו!

פורום מנהלי הרכש